TAG This or that beauty edition

Hallo allemaal!

Ik kwam deze tag tegen en vond het leuk om hem zelf ook eens te doen. Keuzes maken is niet mijn sterkste ding, ik noem mezelf dan ook altijd een eeuwige twijfelaar. Bij deze tag worden je verschillende keuzes voorgelegd en aan jou de taak om te kiezen. De mogelijkheden zijn onderverdeeld in verschillende categorieën, dit maakt het lekker overzichtelijk. Laten we maar snel doorgaan, want het zijn behoorlijk wat keuzes om te maken!

lipstick

Makeup
Blush or Bronzer? Zeker blush! Ik hou wel van een fris kleurtje op m’n wangen.
Lipgloss or Lipstick? Ik ga voor de lipstick, ik vind de kleuren van lipstick vaak mooier en het voelt minder plakkerig op je lippen.
Eyeliner or Mascara? Mascara for sure! Ik ben een drama wat betreft het aanbrengen van een perfect lijntje.
Foundation or Concealer? Dan ga ik voor de concealer.
Neutral or Color Eyeshadow? Ik ben veel meer van de neutrale looks, ik hoef geen felle kleurtjes op m’n oogleden.
Pressed or Loose eye shadows? Pressed, want dat is veel makkelijker om mee om te gaan. Losse oogschaduw wordt altijd zo’n kliederboel.
Brushes or Sponges? Kwasten!

Nails
O.P.I. or China Glaze? O.P.I. Maar het liefste nog Essie!
Long or Short? Er tussenin eigenlijk. Maar als ik dan echt moet kiezen heb ik liever verzorgde, sterkte, korte nagels.
Acrylic or Natural? Naturel, ik heb nog nooit acryl nagels gehad.
Brights or Darks? Dit ligt echt aan het seizoen, in de winter en in het najaar hou ik van een mooie diepe en donkere kleur. Terwijl je me in de zomer veel blijer maakt met frisse lichte kleurtjes.
Flower or No Flower? No flower?

nails

Body
Perfume or Body Splash? Een parfum, ik hou ervan als je de geur na een lange tijd nog wel ruikt.
Lotion or Body Butter? Body butter! Ik hou van de body butters van the Body Shop en dan vooral in de geur kokos.
Body wash or Soap? Body wash, ik vind zeep toch minder handig.
LUSH or Other Bath Company? Lush! Ik baal ervan dat er hier in de stad geen Lush te vinden is. Als ik er langsloop ga ik altijd wel even naar binnen.

Fashion
Jeans or Sweat pants? Op het moment dat ik thuis kom hijs ik me graag in een lekkere joggingbroek, maar als ik de deur uit ga draag ik graag een leuke jeans.
Long sleeve or Short? Ik ben meer van de korte mouwen, aangezien ik het nogal snel warm heb.
Dresses or Skirts? Lastig! Ik draag eigenlijk bijna nooit jurkjes of rokjes, ook al vind ik het allebei leuk. Maar ik kies denk ik toch voor een jurkje.
Stripes or Plaid? Ik vind het printje van houthakkersblousjes enzo erg leuk, maar ik ga denk ik toch voor de streepjes!
Flip flops or Sandals? Slippers!
Scarves or Hats? Dan ga ik toch voor een hoedje, eigenlijk ben ik niet zo van de sjaals.
Studs or Dangly Earrings? Ik hou wel van grotere, hangende oorbellen!
Necklaces or Bracelets? Armbandjes, ik draag al jaren twee Pandora armbandjes die ik nog steeds erg leuk vind.
Heels or Flats? Dan kies ik toch voor platte schoenen, lopen toch een stuk comfortabeler, maar ik hou van een paar mooie hakken!
Cowboy Boots or Riding Boots? Ik kies voor de rijlaarzen, dan hou ik toch van de wat nettere look.
Jacket or Hoodie? Een hoodie, heerlijk voor een luie dag thuis of als je niks anders hebt om aan te trekken.
Forever 21 or Charlotte Russe? Forever 21!
Abercombie or Hollister? Hollister, alleen omdat ik daar wel een shortje van heb. En van de Abercrombie heb ik niks.

hair

Hair
Curly or Straight? Stijl, krullen staan mij niet zo goed.
Bun or Ponytail? Dan kies ik voor de staart, maar een knotje vind ik ook erg leuk.
Bobby pins or Butterfly clips? Bobby pins!
Hair spray or Gel? Zeker weten haarlak!
Long or Short? Ik zou m’n eigen haar middellang noemen. Maar ik vind kort en lang allebei mooi, verschilt per persoon.
Light or Dark? Bij mezelf vind ik licht leuk staan, maar ik kan een heel donker bruin ook erg mooi vinden.
Side sweep bangs or Full bangs? Ik kies voor de side sweep bangs, oftewel een soort lok. Ik heb in een ver verleden wel is een pony gehad en dat is niet echt voor herhaling vatbaar.
Up or Down? Ik vind los haar erg makkelijk en leuk, maar ik vind het ook mooi als iemand haar haar mooi heeft opgestoken.

Random
Rain or Shine? Zonneschijn, zonder twijfel!
Summer or Winter? De zomer, kan niet wachten tot die weer begint.
Fall or Spring? Lente, zo gezellig als alles weer in bloei komt te staan.
Chocolate or Vanilla? Dan kies ik voor vanille!

sun

En we zijn aan het einde gekomen van deze tag. Voel je vrij om hem over te nemen en ook te doen. Ik vond het zelf erg leuk om er even over na te denken. Soms is het erg moeilijk om een keuze te maken, zoals je ziet is het me dan soms ook niet helemaal gelukt haha! Zoveel dingen zijn leuk! Nu hebben jullie een iets beter beeld van mijn voorkeuren wat betreft onder andere beauty, fashion en verzorging. Hopelijk vond je het leuk om te lezen, ik vond het in ieder geval zeker leuk om te schrijven!

Liefs Lisa xx

2 gedachten over “TAG This or that beauty edition”

  1. Wat een leuke tag! Ik ben het in de meeste gevallen met je eens. Al ben ik toch eerder een sandelenmeisje, dan een slippermeisje. “O.P.I. or China Glaze? O.P.I. Maar het liefste nog Essie!” Hihi, valsspeler 😉

Geef een reactie

